De que treballar a l'estiu!!
Hola! M'agradaria que em doneu una mica d'ajuda. Aquest juny faig 16 anys y voldría buscarme un treballet per l'estiu pero no tinc ni idea per on començar a buscar!! Alguns dels dubtes són; Quins treballs es poden fer a aquesta edat, es pot treballar de nit, he de tenir el permís del pares, l'edat em limita a cobrar menys o depen del treball, idees de treballs que podria fer? , merciii adolescents!
InterPersonal

Hola biankka! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs enhorabona per aquesta iniciativa en treballar!! Feinetes que pots buscar potser podria ser fer classes, fer de cangur, potser en un bar o un forn de pa...etc. Es tracta de que no et tanquis portes i tiris curriculums i/o demanis epr treballar allà on se t'acudeixi i si a casa ja seran ells els que et diran que no. No fracassis tu deixant de picar portes si no ho proves abans!
també pots anar al Punt Jove de la teva zona. Allà hi ha idees i informació per trobar feina i la persona que treballa al Punt Jove sap com ajudar-te!!
Endavant! Eli AUlet ww.interpersonal.cat