Confusa..noi..
Hola adolescents<3
Primer de tot m'agradaria que fos amonim porfaplis :)
Bueno per el que vaig:
Fa uns dies que estic xatejant amb un noi del meu poble (el veig a l'estiu i els caps de setmana que pujo)a mi quan em parla (en persona) sento papallones a la panxa i quan em parla per el xat d'alguna manera m'emociono. A mi em sembla que m'esta tirant la canya perque diu que em vol vere que li agrada algu pero no m'ho vol dir,... a mi m'agrada pero no vull ser la seva novia per vergonya, el estiu pasat va estar amb una noia i ho sabien els seus pares (tot el mon)pero yo no vull que ho sapiguen els meus pares, la meva mare estaria preguntantme en tota ocasio que tingues sobre ell i per mi que ho sapiguen el amics no m'importa gaire m'entres no em toquin el tema. Ell es molt obert i no li importa gaire pero a mi en canvi m'importa moltissim, tinc molta vergonya i just per a aixo crec que si tinguessim una relació no funcionaria. Ajuda necesito opinio, no li vull demanar a les meves amigues perque el noi no es gaire atractiu de fisic pero es super amable i divertit i carinyos,... mai he sentit algo aixi per algu. Ajuda, que em pasa?? no em vull enamorar, ens veiem poc i em fa vergonya *_*
(perdoneu les faltes) Contesteu el més ràpid possible porfaplis <3
Una abracada adolescents :*
InterPersonal

Hola SERSI! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Si no vols una relaicó ara mateix, és decisió teva! Potser enamorar-nos en un primer moment és una cosa que surt més de dins, però un pot decidir si tirar-ho endavant o no! De totes maneres pots valorar 4 cosetes abans de prendre al decisió. Per una banda, cal que tinguis clar què significa deixar de fer cas als nostres sentiments pels altres ( per si ho acceptaran, per si és suficientment guapo/a la persona, etc). I epr altra, cal saber que de vergonya sempre se'n passa una miqueta en aquests temes, que és natural, però que a vegades compensa mforça traspassar la barrera de la vergonya i deixar-se sentir i observar el que se sent amb la persona de qui ens enamorem. Per altra banda, també és adequat que et plantegis els obstacles que teniu, com que no us veieu gaire i si això dificultaria la relació. A partir d'aquí de valorar aquestes coses: sentiments, elq ue jo vull, obstacles, etc....tens eines per decidir què fer!! però sobretot la teva vida l'has d'escullir tu!! sense por d'equivocar-te!! equivocar-se és molt sa perquè aprenem moltes coses!! endavant!! Eli Aulet www.interpersonal.cat