NOIS O NOIES???
Ja vaig enviar una consulta semblant fa un mes però se que estàs molt enfeinada.
Des de fa quasi un any que sento que m'atrauen les noies. Per exemple, quan les meves amigues miren als tius a la platja jo miro els tius però molts cops se m'en va la vista cap a les noies. No he sentit mai una gran atracció cap a una noia, però una amiga es va oferir voluntaria per estar de "rollo" amb mi per provar però em vaig rajar a l'ultim moment per por a perdre la amistat.
No tinc cap problema que m'impedeixi ser lesbiana o bisexual, sé que la gent que m'estima ho entendria perfectament, però tinc por de decidir una cosa tant important siguent tant jove. I si a lu millor només estic confosa o tinc curiositat? Com puc saver-ho? Mersi per tot.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. T'entenc amb el que dius de que puguis plantejar-te si és una decisió que has de prendre ja. El que et diría és que descubrir la nostra identitat és un procés, i es viu de manera individual ( a ritme particular cadascú). A més, ara estàs en un àpoca en que és natural que et plantegis aquestes coses, perquè t'estàs descubrint a molts nivells. I com et dic és un procés. Un procés on s'ajunten la curiositat i les ganes d'experimentar. Per tant, és natural que sentis aquestes sensacions i curiositats. Dóna't temps i descubreix el que estiguis preparada i fes-ho de manera conscient! Veuràs com aquestes dubtes s'aniran esclarissant! Endavant Eli AUlet www.interpersonal.cat