Deu meu quin lio
mira no se perke em molen els nois mes grans ke jo
magrada un noi de 18 anys ke no mes ens coneixem perke els pares de la meva cosina es van separar (pare=Tiet meu) i la mare (no es tieta meva) es va casar amb un i van tindre 2 fills una nena de 12 anys i laltre de 18 aquest. nomes ens veiem quant la seva germana algun cop be.
aquest nadal le pogut veure molts dies i diria ke magrada pero clar te 18 anys i el veig molt poc.
despres magrada el meu profe de 25 anys(ke aquest no ho entenc)
i un monitor del casal que te 21
Pd: aquest dos ultims només em molen, no magraden molt,pero el primer si pero com ke no el veig...
i no se ke magradaria parlar mes amb ell, perke per el ke coneixo dell crec ke tenim algunes coses en comu els dos som timids i altres.. pero ell mai ex fixaria amb una noia de 15 (JO) perke ell seu voltant te moltes mes noies.
InterPersonal

Hola Lena! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. No és estrany que et pugui agradar gent més gran. De fet l'edat només e´s una característica més d'una eprsona, no ho és tot. No obstant et recomanaria que tinguis en compte els pros i contres de compartir una relació amb un noi tan més gran: si et perdràs oportunitats, si podrieu viure les mateixes coses, si tindries molts problemes per a poder portar una vida compatible amb la seva (pel fet de ser menor ), si hauries de córrer amb les coses amb les que potser ara prefereixes viure tranquil.lament, etc...
Tingues en compte aquests aspectes per tal d'escollir qui t'agrada. Així pots tenir informació útil per escollir com vols viure les teves relacions! Endavant
Eli AUlet www.interpersonal.cat