Estic feta un lio.
Des de l'any passat que m'agrada un noi de la meva classe, li vaig confessar que m'agradava doncs estava estrany, ara passa de mi, però a mi m'agrada molt, ho he parlat amb alguna amiga però me proposat oblidar-lo però per molt que ho intenti no puc sem fa molt difícil, que creus que podria fer?
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
No sé exactament si l'atracció era per part dels 2, o tu senties que era per part dels 2...o bé només era per part teva cap a ell. En el primer cas, dir-te que de vegades els nois són una mica "cagats" ( i algunes noies també), i per molt que els agradi una persona, si aquesta se'ls acosta i els hi mostra els seus sentiments queden com molt parats, sorpresos i no saben reaccionar; de vegades prefereixen anar "jugant" sense fer massa explícit el què senten. I quan passa això, fugen, eviten (això que dius "ara passa de mi"). Si es tracta del segon cas, que ell no sent el mateix...què hi farem. En ambdós casos, però, jo et recomanaria que no t'hi obsessionessis i que, més que oblidar-te'n, te'n vagis distanciant mica en mica. Segur que pots...
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat