Consells sisplau!
Hola!
Perdona si m'he equivocat de categoria, jeje.
Bueno, que fa poder mig any, conec amb un noi, de 4rt d'eso, que tinc dubtes de si m'agrada o no. Jo, li agrado a ell, per tant,la situació canvia una mica.
En fi, els meus sentiments cap a ell, són molt diferents que amb una altre nen. Em tracta genial, em fa feliç, és simpàtic, molt bonic, graciós, carinyós... i amb això, en podria dir un munt de coses. Jo no sóc gens vergonyosa, sóc capaç de fer qualsevol cosa, menys amb l'amor... no m'atreveixo a dir-li res per la vergonya que em fa. Sempre em diu per quedar sols, i sempre m'he d'inventar una excusa per no anar-hi. Pel whatsapp estem dia i nit parlant. Som molt amics. Les meves amigues diuen que és ideal per mi, que si em tracta així de bé no tenen cap problema. He decidit fer aquest consultori, simplement perquè em pugueu ajudar amb aquest problema de la vergonya. Sincerament, a mi, m'encantaria poder parlar amb ell sense cap problema.
Moltes gràcies. Espero que em podeu ajudar
InterPersonal

Hola Peerez! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.Entenc com et sents. EN aquestes situacions és força natural sentir vergonya. També ens ajuda a preparar-nos bé per a la situació la vergonya, però si ens paralitza ja ens fa més la punyeta!!
Per tant, pensa també que tenim una aprt de coratge i valentia tots que e´s el que ens ajuda en aquestes situacions!!! Pensa en els cops que t'has atrevit i has set valenta!! Segur que en tens molts en diversos exemples de la teva vida!! Així que confia en aquesta part i fes el que faries si no tinguéssis vergonya!! Com un experiment!! i cada cop que et ve un pensament de : no puc, faré pena, etc. El pares! dius prou!!! i et tornes a centrar en fer el que tu faries sense la vergonya!!!
Pensa que els dos estareu una mica vergonyosos...però que això també ajudarà a buscar temes de converses al principi, i llavors, ja un cop passats els primers minuts us sentireu molt més relaxats! Confia, tu pots!
Eli Aulet www.interpersonal.cat