Enamorada? Què puc fer?
Hola!!!
El meu problema és molt típic, és que no sé del tot si m'agrada un noi o no i que puc fer, t'ho explico tot.
Mira, aquest noi és el típic que és "popu", guapo i ha tingut molta fama, encara que ara ja se l'hi ha acabat, però el cas es que fa temps em va demanar per lio i al final li vaig dir que si. Al cap de 2 mesos o així m'ho va tornar a demanar però en aquell moment li vaig dir que no perquè una amiga meva m'havia dit que ara ell es volia tornar a liar amb les que ja s'havia liat (a la meva amiga li va dir ell), i bé, que no ens vam liar. Però la cosa és que crec que ara em mole i la meva millor amiga sempre diu que hi ha algo però ell em penso que va per una altra, que puc fer?
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola Bestrong! Sóc l'ELi AUlet Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et felicito per haver dit que no quan creies que tot allò del segon lio només era una idea superficial!!! Vas saber cuidar-te l'autoestima i la dignitat!
Si ara sents que t'agrada però no ho tens clar, és perquè has d'acabar d'escollir bé! No tens suficient informació per saber si va amb tu o no aquesta persona! Per tant, et suggereixo que intentis coneixe'l més, és enllà de la seva guaura o popularitat. Mira qui és, què li agrada, com et tracta i com et sents quan estàs amb ell, si és una eprsona que desperta bon rotllo, etc...Bé, tot el que tu vulguis per compartir amb una persona. Així trobaràs al resposta! A poc a poc i si veus que et convenç, doncs dones el pas i intentes parlar del que sents amb ell o esperes a veure com evoluciona la cosa per si sorgeix la oportuntiat espontàniament!
Eli Aulet www.interpersonal.cat