urgent
hola,
fa temps que ting un gran dubte:
M'agraden els nois de fet he tingut novio, pero a vegades al veure fotos provocatives de noies m'exito, fins i tot a vegades m'imagino i tinc ganes de tenir algo mes que una amistat amb les noies.
Sòc hetero o bisexual?
InterPersonal

Hola laiieta! Sóc l'ELi Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Doncs amb la informació que em dones, el que et podria dir és que pot ser que et trobis en un moment on estàs descubrint noves experiències i també sents les ganes d'experimentar, ho facis o no ho facis. I això també passa per a tenir aquests tipus de pensaments i sensacions que dius!
Sentir atracció és una sensació molt àmplia i pot ser que al curiositat també t'augmenti aquest sentiment d'atracció cap a nois i noies.
Ara mateix estàs en un moment en el que s'estan definint moltes coses de tu mateixa, i és natural plantejar-se coses molt diverses sobre tu mateixa i sobre el que t'agrada. Cal que et donis temps i vagis observant com et sents i com et vas definint. Estàs en un moment de procés natural.
Disfruta! Eli Aulet www.interpersonal.cat