Coeficient Intelectual
Hola! Tinc 14 anys i m'agradaria saber si tinc una superdotació o no. Des de fa uns quants anys que observo que no sóc com la resta. El meu cap pensa diferent i sempre he tingut bastant facilitat per a llegir i escriure de petita. He realitzat 4 tests de coeficient intelectual per internet i el resultat dels 4 va ser de superdotació. Em vaig posar a investigar sobre els símptomes que es tenien i tots coincideixen. No em fío molt d'internet i és per això que us demano ajuda. No sé que passa al meu cap quan penso, però no és com en els de la resta. Siusplau, ajudeu-me perquè a l'escola les hores se'm fan eternes i aburrides, però sobretot ho passo malament. Ningú m'entén. Sisplau, ajudeu-me!
InterPersonal

Hola emmpirestatebuilding! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. El que et recomanaria és que si vols saber la resposta amb certesa el que hauries de fer és passar-te una prova de C.I. amb un pedagòg, psicopedagog o psicòleg. Aquests tipus de proves són les més adequades per avaluar el C.I.
Parla també amb els teus pares i professors de com et sents ales classes, ja que hi ha moltes coses a fer: posar-te més tàsques, pujar-te una mica el nivell, etc...No és incompatible ser superdotat i seguir en aquesta classe on estàs i sentir-te bé.
Les relacions socials amb els companys de la teva classe i amb gent diversa és molt important i enriqueix moltíssim. Hem d'alimentar totes les nostres intel.ligències, i la part social i emocional amb nosaltres mateixos també ens ajuden molt a sentir-nos millor. Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat