absessió?
Hola,fa 1 anys que vaig a un gimnàs d'alt rendiment en el qual tenen el títol de preparació física semblat a la dels bombers peso 45k i soc pura fibra encara no em veig be es com si en volgués més es obsessió o que em passa.
sis-plau ajuda el ,meu cos no aguanta més però no puc parar.
InterPersonal

Hola xexugalil! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et diría que has de posar el fre! El gimnàs també pot ser addictiu i pel que expliques defineixes una obsessió. Intenta marcar-te límits: no anar-hi tan, distribuir el teu temps lliure amb coses diferents a l'esport, introduir gent nova que es dediqui a altres aficions, etc...totes aquestes coses et poden ajudar i són necessàries que les puguis començar a fer. Te'n pots ensortir sol si ho decideixes, però si també vols ajuda externa està bé, parla amb els teus pares o un adult de confiança i que et donguin un cop de mà. Cuida't! Eli Aulet www.interpersonal.cat