el meu cos em fa fastic
Hola!
necesito ajuda, desde abans de l'estiu no estic contenta amb el meu cos, sempre he sigut una noia prima, pero mes aviat lletja. desde abans de l'estiu cada cop em vaig engreixant mes i mes i ma començat a sortir celulitis, nomes tinc 14 anys i estic realment preucupada. menjo sa i faig esport 5 dies a la setmana PERO EM SEGUEIXO EMGREIXANT !! tinc l''autoestima pels terres i no se que fer, siusplau doneume alguns consells per sentirme millor amb mi mateixa.
petonets!!!
InterPersonal

Hola help!
a veure si et puc ajudar. Pel que m'expliques veig que ets una noia sana, menges bé i fas esport. Però dius que tens 14 anys i suposo que el que et passa és que el teu cos està canviant, de nena a dona. Aquest canvi a vegades pot resultar difícil, les hormones se'ns disparen i pot passar que ens aparegui celulitis, sobrepes, etc. No et preocupis excessivament, un cop passat aquest període pot passar que tot desaparegui. El que podries fer és parlar-ne amb la teva mare, si estàs molt preocupada podríeu anar a la consulta d'un endocrinòleg perquè t'ho expliques millor i valorés el teu cas. però n'estic segura que no n'hi ha per tant. Parla amb la teva mare, potser a ella també li va passar quan era adolescent i et pot explicar alguna coseta. Pensa que la celulitis es pot tractar amb cremes, massatges,...
No et preocupis, parla amb la teva mare i veuràs que t'ajudarà!
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat