Problemes d'amor
Hola, adolescents!
Primer de tot m'agradaria ser anònima.
Fa dos anys que estic colada per un nen de la meva classe. Ell no té novia i som amics. No sap que m'agrada i jo no se si li agrado, encara que les meves amigues em diuen que si. Tot va començar perquè era com un joc, volia abraçades i eso fins ara que ens fem abraçades i petons a la galta, ens acariciem la cara i ens agafem de la ma, però no se si esta interessat amb mi. Tampoc tinc gaire bon cos (pits i cul). Tot el dia estic pensant amb ell i li vull dir, però em fa por que em digui que ell no. No se que fer perquè potser si li dic i em diu que sí, perfecte però si diu que no, em deprimiré i perdré un bon amic.
Em podries ajudar, si-us-plau.
Merci.
InterPersonal

Hola lfreshitaa! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Et diría que pots fer el pas de dir què signifiquen tots aquells petons o esperar a veure com evoluciona la cosa. Per aquè algu li agradis no ha de dependre del cos!!!! tots i totes ens enamorem i agradem als altres independentment del cos que tinguem!!!! Si tens ganes de dir-li, afronta-ho! I si et diu que sí? sinó li dius ja has fracassat ara! i si et diu que no t'adonaràs de que també ets valenta per suportar el desengany i seguir amb les teves coses i al teva vida! A més, et sentiràs més forta i guanyaràs confiança amb tu mateixa!!! Fer passos i fins i tot equivocar-nos és molt millor que esperar que sempre actuem corretament ( cosa impossible!!!U. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat