No se que fer...
Holaa tinc un problema urgent, hi ha un noi que es cinc anys mes gran que jo i ens vam coneixer fara 4-5 anys quans ens vam coneixer vam començar a tontejar i tal hi ha mi em va coneçar agradar, fins i tot em vaig enamorar d'ell, ell va conençar a sortir amb una noia i jo vaig sortir amb un altre noi, i vam deixar de parlar, despres vam retornar el parla i ell despres em va deixar de parlar per que ens enviavem fotos i la novia ens va pillar, amb el temps vam tornar a parlar i estabem mes o menys be i ara la novia li a deixat i estem be, ell em diu que li mandi alguna foto pero jo no vull perque ho vaig passar malament i no vull tornar a passar per lo mateix de abans, ell em diu ara que vol quedar amb mi i jo li he dit que si i resulta que vol quedar amb mi per fer-ho amb mi, i jo no vull perque no ho he fet encara i no estic preparada...i apart ens hem vist alguna que altre vrgada pel carrer i no ens hem dit res i despres parlem per WhatsApp i diem que no ens hem vist... jo vull quedar amb ell per parlar algunes coses i ja que em resulta millor i ja de pas veure'l pero no vull fer-ho encara, que faig...?
PD: Sento les faltes
InterPersonal

Hola maaarta15! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs sento que tens les coses molt clares!!!! és molt important adonar-nos per a quines coses estem rpeparats i per a què no ho estem encara!!! així que fes-te cas al que sents i segueix per aquest camí que estàs!!! Si el vols veure però no ara, li pots dir que ho deixeu epr més endavant. I ja veuràs més endavant si hi torna a haver la oportunitat de parlar. I, si el que vols ara és parlar i prou, doncs ho deixies ben clar, i quan estiguis davant seu et mantens ferma a aquesta decisió, evitant tontejar !!! Tens dret a fer , dir, i deixar de fer el que sentis, perquè sinó et serà difícil assumir les conseqüències i cal que siguem coherents per a sentir-nos bé amb nosaltres mateixos! Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat