soc psicopata?
hola...ya fa molt que tinc aquesta sensació i no es gens agradable, es tracta de que cada dia hem donen com "xungus" per aixi diru i magafen atacs de ira descontrolada, i mola violencia, a mes ganes de matar a persones que potser no fan res...nomes parlen una mica fort o son una mica pesades...hem fa por que es qe no ho controlo i hem torno una persona diferent, i tinc que marxar del grup per que els primers dies a tots els hi feia com gracia pero va a pitjor i laltre dia li vaig acavar donant a un amic meu...els meus pares son psicolegas...els dos i lis vaig comemtar que també tinc un problema que son ausencies, i et juru que no estic, no `pensu en res, smplement pasa el temps i jo no m'hen adonu, ells hem an dir que podria ser per un petit brot psicopata pero su van agafar com si nomes bulgues cridar la atenció aixi que lo de la agresivitat ni els e dit...sempre hem prenen com la nena que no estudia i la desonrra pero...aixo es un altre tema...me estat informan amb llibres que tenen ells per casa i a internet i he vist que alguns dels sintomes de la psicopatia les tinc...els meus amics sempre riuen per qe des de petita tinc la sang molt freda diguem...veig un accident, sang ho hem diguen que algu a mort i...simplement no mafecta, hem sap molt greu pero notinc emocions en aquell moment, hem sentu com sempre, i a mes sempre pensu en la mort, que si a tots ens arriba que pasa si algu lalseinen o mor...no ho veig tan horible, si es rapid pot ser millor que una mort lenta...necesitu ajuda vuiser normal i hem sentu una boja i una psicopata. A mes dirte qe no soc feliç, mai estic contenta, fa uns anys vaig plantejarme el suicidi pero vaig donsrme una alra oportunitat pero....segueixo sent feliç, la que somrriu cada dia no soc jo, es una mascara que hem fa por treurem per que hem fa por que a la gent no li agradi la meba veritable cara...podries recomenarme algun llibre o algu aixi?
A I UNA COSA...vaig fer una consulta i com no men recordu del titul no se si leu contestat o no...podrias dirme el nom o algu plis?
InterPersonal

Hola catalaanonima99! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Crec que necessites un bon cop de mà amb tot això que et passa!!! Tens molta informació al cap, i entenc que hagis fet alguna cosa per buscar-la. De totes maneres, a part de llibres que et poden ajudar a sentir-te millor amb tu mateixa, com un que es diu: "enamora't de tu mateix" d'en Walter Riso. Et diría que necesites ajuda per ordenar tot el que et passa pel cap. Per tant, crec que per una banda, hauries de buscar un adult de confiança amb qui explicar tot això: un professor, un monitor, etc..., i per latra banda, parlar amb els teus pares i explicar-los-hi tot tot el que et passa i com et sents!! Que estàs molt trista, molt rabiosa, que et sents malament amb tu mateixa!!! Els teus pares també et poden ajudar molt, més que perquè siguin psicòlegs perquè primer són els teus pares. El que et recomanaria ( i això, els teus pares ho saben molt bé) és que puguis anar a un psicòleg que t'ajudi a ordenar tota la informació que tens sobre els teus comportaments i que puguis treballar el que sents, per donar-li una explicació i posar en pràctica respostes que faran que solucionis tot aquest malestar! Funciona molt bé fer una teràpia en aquestes situacions!!! I sobre l'altre consulta mirarem de respondre-la!! anem reponent totes les consultes!! una abraçada! Eli Aulet www.interpersonal.cat