M'estic enamorant??
Tinc 13 anys, casi 14 i no se si m'estic enamorant, ja fa uns 3 anys que vaig coneixer a un noi a extraescolar i el veig 2 vegades a la setmana pero nomes parlem una vegada a la setmana perque un dels dos dies que ens veiem ell esta parlant amb els seus amics i jo amb els meus, aquell dia em fa cosa saludarlo per que igual si jo li saludo ell no em saluda i per aixo no m'atreveixo a saludar-li pero tampoc vull que pensi que paso d'ell, quan parlo amb ell em poso molt nerviosa i no se que dir,quan estic amb ell sempre em fa riure i quan no estic amb ell em poso trista i tinc ganes de veure'l,quan el veig amb les seves amigues em sembla que em poso gelosa i ademés m'han dit que potser te novia.
Que puc fer??
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Enten com et sents... aquestes situacions sempre ens fan sentir pessigolles i vergonya. És natural! Et recomano que intentis parar tot això que et passi pel cap i facis el que faries si no tinguéssis vergonya o sinó et donés tantes voltes la ment. És a dir, si vols saludar, saluda'l!! si vols parllar, parla-hi! Cal que siguem directes i clars a l'hora de comunicar perquè sinó a l'altre li arriben missatges contradictòris. Per quan no estiguis amb ell, intenta fer coses que et distreguin, perquè sinó hi ha el risc que acabis descuidant altres aspectes de la teva vida, com és :divertir-te amb els amigues, estudiar, dedicar temps als teus hobbies, etc. I epr acabar, si té parella serà un xic complicat, o no...intenta fer el que sents i vols tu mateixa a cada moment, i observant i tenint en compte si et sents bé i còmode quan estàs amb ell. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat