Mooooooooooolt urgent!
Des de ben petita que soc una noia molt enamoradissa. Sempre em pillo del nooi equivocat. Ara deu fer cosa de 9 mesos, la meva millor amiga em va explicar que havia conegut a un noi a traves del seu germa i que era molt mono. Unes setmanes despres ella mateixa em va dir que era molt pesat i que l'ajudes a treuresel de sobre. Aixi vaig començar a parlar jo amb ell. Aquest noi viu a Vilassar de Mar,mentre que la meva millor amiga viu a Barcelona igual que jo, pero el cas es que jo tinc una casa a Cabrils, el poble just a sobre de Vilassar. Ells dos van deixar de xerrar, fins al cap d'un mes que van tornar. Aquest cop, ell li parlava d'una noia del qual estava enamorat. La meva amiga es va donar conta de que tots aquells mesos li havia faltat algo, i que ara ho ha perdut (ell). El trovava a faltar, molt, pero es va donar conta de que l'havia d'oblidar, ja que no es coneixien en persona i a ell li agradava una altre. Per la festa major de Cabrils, el noi va venir amb mi i uns amics, i ens vam coneixer en persona. Vam començar a parlar, sento algo per ell. Ell tambe per mi, m'ho ha dit, pero encara li agrada l'altre. Diu que vol tenir algo amb mi pero que l'haig d'ajudar a oblidarse de l'altre noia. A mi m'agrada de veritat i la meva amiga no sap res de tot aixo.. Li vull explicar ja que m'encantaria tenir algo amb ell, pero esta la meva amiga per mitg:( Que haig de fer? Siusplau necessito una resposta JA!!
Petons, sou molt grans:*
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et diría que per prendre la decisió cal tenir en comtpe diferents coses de les que expliques. Per exemple, és un punt a favor que t'hagi dit que li agrades, però també has de tenir en compte que heu de definir què vol dir que "tindreu algu". Voleu el mateix? una altra cosa que se'm passa pel cap és: " com t'ho faràs per ajudar a oblidar-lo? segur que ets tu qui té aquesta responsabilitat? a mi se'm faria molt difícil fer oblidar a una altra persona algu que li agrada. Potser millor i et donarà menys patiment que ho faci ell mateix això d'oblidar...i pel tema de la amiga, tingues en compte les conseqüències que podria portar entre vosaltres fer un pas o altre, perquè tu mateixa serà qui haurà d'assumir les conseqüències dle que pugui passar. Per tant, tenint en compte tot això, et recomano que facis una llista de pros i contres de fer un pas amb ell i llavors decideixis el que creguis que més et convé en aquest moment. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat