ajuda siusplau
Tinc un amic que fuma m'ho va dir i ara els seus pares ja ho saben, i no li deixen en pau. I l'altre dia el vaig veure fumant amb unes quantes persones, i m'en vaig enfadar perquè hem va dir que ho deixaria, ho vam arreglar pero vam tornar a parlar d'aquell te ma hi li vaig dir que no ho tornes a fer, i ell hem va dir que ho faria els divendres i bueno nose que fer...estic molt preocupada per ell...i li dic moltes vegades que no ho faci pero no hem fa cas...que puc fer? Siusplau ajudam necesito els teus consells.
InterPersonal

Hola vidaimperfecta! Sóc l'ELi Aulet . Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que tens moltes ganes d'ajudar al teu amic amb això, i és bonic tenir la qualitat d'ajudar als altres. De totes maneres, has de veure també de quina manera pots ajudar, perquè la vida dels altres no està del tot a les nostres mans. Jo diría que ja has fet forces cosetes, com donar-li la teva opinió. Però més enllà d'això, cal respectar que els altres decideixen el que volen per les seves vides i que nosaltres no hi tenim massa a fer. Intenta parlar d'altres temes amb ell i passar-ho bé! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat