prublemooon
Fa mes de un any i mig que m'agrada i no se si ho sap, crec que si, pero no ho se, es super bona persona i em cuida molt be, em treu tres anys pero aixo no es l'important, ell no vol sortir amb ningú pero el conec fa temps(fa uns set anys) i se que en realitat per dins no pensa això, com ho se no se si llençar-m'hi i dirli que m'agrada perque sempre em diu coses boniques, pero alhora em fa molta vergonya i si em digues que a ell no li agrado perdriem una molt bona amistat i no vull. Ajudeu-me si us plau.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs si tu tens ganes de dir-li endavant! Si ho sents així ,està bé expressar el que sentim, però ho has de fer perquè tu ho vols , independentment del que ell pugui pensar o sentir ara mateix. Pot ser que vagi bé o pot ser que no, però almenys t'hauràs afrontat a expressar el que sents. Has de decidir tu, perquè tu mateix hauràs d'assumir les conseqüències del que sigui. No pots saber què passarà del tot, no saps si perdreu l'amistat, potser simplement uns dies estarieu una mica tensos, o no. És natural sentir vergonya en aquestes situacions, tots sentim vergonya en un moment o altre. Però també hem de confiar en que tenim la valentia que ens ajuda a donar molts passos. Endavant! ELi AUlet www.interpersonal.cat