Encara l'estimo
Primer de tot tinc 12 anys.Resulta que a la discoteca del col·legi de l'any passat no hi vaig anar i un amic va portar a un noi de l'altre cole i el dilluns, tots parlaven d'ell, però jo no sabia qui era tan sols el seu nom. Doncs resulta que a l'estiu jo passejava la meva gossa tots els dies i jo a vegades veia a un noi que quan el veia sentia pessigolles i em posava nerviosa, em paralitzava o alguna cosa extranya i cada dia que passava, m'anava enamorant més d'ell, pensava cada vegada que m'aixecava en ell, cada vegada que m'anava al llit en ell. Així que li vaig enviar una sol.licitud pel Facebook amb esperança de coneixer-lo més i tal. Me la va acceptar i sempre l'obria pel xat. No parlàvem de casi res. Però a mesura que s'acostava el setembre el veia menys i tot, així que durant el curs no el veia. Em vaig anar oblidant d'ell. El vaig eliminar del Face perquè el que havia fet no era propi de mi(permetre a algú que no coneixia accedir a les meves fotos) I ara que torna a venir el bon temps ja fa dos dies que el veig i torno a sentir el mateix i ara no el puc mirar a la cara perquè em sento com una acosadora peerquè pel Face, abans sempre que el veia connectat l'obria jo i ara tinc molta més vergonya ja que em sento malament. Què puc fer per poder-li mirar a la cara, què puc fer per parlar o alguna cosa d'aquest tipus, si no es possible que puc fer per oblidar-ho del tot?
MOLTES GRÀCIES ! :)
InterPersonal

Hola Andreamb! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que està a les teves mans fer-hi alguna cosa! El que has de canviar per a poder fer el pas són tots aquests pensaments tna negatius que et persegueixen: que ets una acosadora, que què pensarà de tu, que si pel face no vàreu parlar gaire perquè hauria de funcionar ara....T'ajudara aturar aquests pensaments! si el teu objectiu és coneixe'l confia en tu mateixa i fes el pas. Si sents vergonya és natural en aquestes situacions, tots en sentim de tan en tan de vergonya. Així que t'animo a que confiis en tu, deixis estar el que va passar anteriorment i acabis de fer el pas del tot! endavant! ELi AUlet www.interpersonal.cat