ajuda adolescents!
Hola em dic Berta!
Tinc un problema, em mola moltissim un noi pero ell esta supercolat per la meva millor amiga. No li he dit a ningú perquè no se com s'ho prendran. Els hi hauria de dir?
Petons adilescents!
InterPersonal

Hola Berta!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori!
Ostres quin dilema! Barrejar amor i amistat... Jo no puc dir-te què has de fer. Ets tu qui millor coneixes a la teva amiga. Saps si ella sent alguna cosa per ell? Saps si li molestaria que tu t'hi acostéssis? i ell? ha tingut algun acostament cap a tu?
No sé com podrien reaccionar, el que et puc dir és que pensis bé en quines seran les conseqüències si ho dius (com podrien reaccionar ells) i també si calles (com estaràs tu guardant aquest secret?)
També et dic que si ell està enamorat de la teva amiga... què et fa pensar que si li dius canviaria i aniria amb tu?
Estic sent una mica dura, però a vegades hem de valorar en quin punt estem i si allò que volem és possible o no en aquest moment.
Una abraçada!
www.consultajove.cat