Papis
M'estimo molt als meus pares, però hi ha vegades que s'enfaden moltíssim i es començen a cridar i a insultar(no estan separats)però jo no ho aguanto, cada cop ho aguanto més... asobre el metge em va dir que m'intentés relaxar perquè sino em relaxo, quan estic nerviosa em costa molt respirar... i molts cops quan pasa aixó és per els meus pares i no ho aguanto, i acabo plorant, perquè nose que fer:( No m'agradaria que es separessin, pero alomillor seria la millor opció... pff... :(
InterPersonal

Hola Andrea20! Quin pal quan els pares en barallen oi? T'entenc perfectament.No sé quina edat tens però bé, el que jo faria és seure amb els meus pares a parlar. Intenta buscar un dia que estiguin de bon humor, o si més no, que no s'estiguin barallant i sigues molt sincera amb el que sents i el que pateixes quan els veus barallar-se.
Alguna cosa així com el que m'has escrit a mi: mare, pare, us estimo molt però em costa molt viure amb vosaltres perquè no aguanto quan us baralleu davant meu, em costa respirar, em poso molt nerviosa...no sé què fer per ajudar-vos, no vull que us separeu però tampoc vull viure així més temps,...
Ja sé que no és fàcil fer el que et demano però els teus pares no són capaços d'adonar-se del que estàs passant, per tant ningú millor que tu per dir-los-hi.
ja veuràs que si parles amb ells t'escoltaran.
Molts ànims i una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat