AMIC O ENEMIC?
BONES!!
Primer de tot gràcies per llegir això fa dos anys que vull resoldre això amb un ''amic meu'' però no trobo mai com fer-ho.
Fa dos anys que estic enfadada amb un noi de la meva classe per una raó que ja ni ell ni jo ens en recordem. Llavors des de aquell dia que aquell nen es va enfadar amb mi te un rancor amb (i jo a ell no se per què) que no en el traiem de sobre. La veritat es que a vagades ens comportem com si fóssim amics perquè parlem, riem, a vagades fins i tot ens hem explicat coses nostres, es a dir, una cosa molt rara. Llavors altres dies m'insulta i jo a ell, i no el suporto, li dic: EM CAUS FATAL! i coses per l'estil.
Tothom diu que en veritat ens portem bé i això però ningú ens entén. Ni jo la veritat.
Vet aquí, quan la gent diu que no ens suporta ( hi ha gent que s'enfada:'') ) i que en veritat ens portem bé es quan m'insulta o em deixa de parlar i a mi em molesta perquè vull estar bé amb ell!!!!!
Resumint: que els dos volem estar bé però si ens perdonem la gent començaran a criticar i a dir: VEUS COM NOMÉS FINGIU ETC.... i no volem!!!!!
Aconsella'm si us plau!:((
InterPersonal

Hola mamasitaguapa! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs sembla que la vostra relació s'ha anaat regenerant des d'aquella situació! És natural que hi hagi conflictes en les relacions, de fet més que negatius, son positius els conflictes, perquè fan que les relacions siguin més profundes i es guanyi confiança. A més, tot passa i tot evoluciona, i és important saber oblidar la part negativa de les discussions i quedar-nos amb el que vem aprendre de la situació!!! Si vosaltres voleu estar bé, sou vosaltres els responsables i els actors de construir la vostra relació, independentment del que jutgin els altres. Estar tan pendents de la opinió dels altres no sembla que us funcioni massa. Feu vosaltres la vostra relació, i quan hi hagi conflictes parleu-ne o no us hi preocupeu massa, que sembla que després sou capaços de solucionar-ho i estar de bon rotllo altra vegada. Sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat