BFF
hola, tinc un millor amic k ell tb em considera la seva millor amiga, fins aki tot be,pero com moltes vegades passa ell esta enamorat ara de mi, ell no ha cambiat i seguim parlant molt i molt pero jo no se ben be k sento per ell,a vegades com avui li han dit k feia molt bona parella amb mi i la meva segona millor amiga i a mi m,han preguntat si m,agradava el meu BFF, doncs he dit NO i me marxat corrents, despres akest penya li he dit k no es fikes entre ell i jo.....ara mateix no se el k sento i no vull ferli cap mal, jo el segueixo tratant igual, no em fa res insurtarli en plan BFF pero no se k fer nomes ser k no el vull perdre......HElLP
InterPersonal

Hola koala23! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Sembla que tot això que ha passat t'hagi fet sentir confosa. Moltes vegades passen coses que ens fan replantejar o ens ajuden a replantejar el que sentim, i per això netrem en dubtes i confusió. Et diría que no cal prendre decisions d'un dia per altre, tot va evolucionant i es va recol.locant i un va trobant les respostes del que sents. Si tu ara sents que és el teu amic i que no el vols perdre, doncs segueix amb ell com fins ara. Ja aniràs veient cap a on evolucionen les coses, dóna't temps epr seguir disfrutant d'aquesta amistat. Endavant Eli AUlet www.interpersonal.cat