Ajudaaaaaaaaaaaaaaaaa¿?¿
Hola gracies per llegir el missatge,
fa temps que els meus pares em van treure varies coses com el mòbil o el pc, per que no els hi volia donar la contra (com es evident no deixare que els meus pares mirin les xorrades del watts o els documents escrits que tinc en el pc) i ara no puc ni comunicar-me amb ningú ni res, i a sobre no em deixen sortir mes que del poble (o sigui preso in house) i jo tinc ganes de sortir i coneix a gent nova a mes a mes tinc 15 anys i vull tenir parella però els meus pares m'ho neguen tot
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies a tu per utilitzar el consultori.
La relació amb els pares no sempre és fàcil, oi? Pensa que ells ho fan per protegir-te, perquè t'estimen i no volen que et passi res. Si creus que la situació és injusta, perquè no proves de parlar amb ells? Els asseus un dia i els expliques com et sents. Intenta mantenir una conversa d'adults amb ells, t'ho agrairan, exposa tu els teus motius i deixa que ells exposin els seus. En aquest punt serà el moment de proposar pactes i buscar la solució entre tots.
Estic convençuda que els teus pares no et volen aïllar del món i que ho fan tan bé com poden, així que és el moment que comencis a actuar com una persona adulta i donar-los la confiança que necessiten. (això sí, recorda que en qualsevol acord, les dues parts han de guanyar però també han de cedir en altres coses).
Una abraçada
www.consultajove.cat