Perquè el meu novio i jo no parlem pel WhatsApp?
Hola! Quan encara no sortiam parlavam molt per les xarxes socials , ens obriam moltes vegades al dia, parlavam, sempre ens deiam bon dia i bona nit,etc. Però a mesura que anavam quedant més, menys parlavam pel WhatsApp, skype i tal.
A mi em sap greu perquè ara sempre l'he obrir jo i de vegades ni hem contesta,jo se que ell en el fons es "soso", però és capaç de mantenir una conversa fins amb la seva ex, i no és qüestió de gels, sinó de ser justos, no m'inporta amb qui parli però no comprenc per que no és capaç de parlar amb mi si al principi ho feia. Ja he parlat amb ell unes 3 o 4 vegades d'aquest tema i no hem sap respondre molt bé però deia que de vegades obre el WhatsApp perquè si o que no llegiex o que fa altres coses, però no hem va respondre que perquè no vola parlar amb mi, encara que va dir que procurarie parlar més, ho fa ,hem saluda, jo el saludo i ja no contesta jjajajaj hem sembla que si de veritat volgués parlar ho faria sense cap mena d'esforç.
Quan estem cara a cara és molt carinyós i romàntic, en aquest moment parlem i tal, ens tenim molta confiança, però quan ja no estem junts hem desconcerta molt, com ja i dit no hem parla :S
Perdo per haver-me repetit tant, intentava explicar-me tant bé com puc. Un peto i moltes gràcies!!:* PD: plis no publiqueu aixo! merciii!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Això de les noves tecnologies ajuda moltíssim, però també pot ser una bona font de mals de cap. Has vist el curt que van penjar a adolescents.cat sobre les converses de whatsapp?
A vegades interpretem tot el què fa l'altra a partir d'una frase i no sempre ho fem correctament.
Jo et diria que si quan quedeu cara a cara és molt carinyós i romàntic et quedis amb això, perquè és el seu jo autèntic. A més, segurament el què abans t'explicava per whatsapp ara ja t'ho explica cara a cara i no sent aquesta necessitat de repetir-ho o comentar-ho per mòbil. Intenta demanar-li que estigui una mica més pendent de tu al mòbil i així tu no pateixis tant. Inventeu-vos algun joc o frases que tots dos us entengueu per dir-vos que heu pensat en l'altre, com podria ser explicar el millor del dia, o una curiositat, o enviar-vos alguna notícia d'adolescents.cat...
Molts ànims!
www.consultajove.cat