enamorada...
hola, em pasa una cosa, aquet diumenge em liare amb un noi... pero no se com es fa mai me liat, coma es fa que e de fer??? gracies.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Segurament hauré arribat tard a la teva consulta i et demano disculpes, no atrapem les consultes que arriben!
Pel què fa a la teva pregunta, ja hauràs vist que l'únic secret a l'hora de fer-se un petó és deixar-se portar. Ningú neix ensenyat, però tots tenim un "sisè sentit" que és l'instint que ens ajuda en aquestes situacions. Simplement hem de deixar-nos guiar pel nostre cos.
I recorda una coseta: tu poses el límit fins a on vols arribar. No has de fer res que no vulguis i l'altre persona ho ha de respectar (Ho has de dir, no esperis que ho endevini).
A veure si ens expliques com va anar.
Una abraçada!
www.consultajove.cat