Instii..
Jo i unes amigues ens vam enfadar amb una noia de la clase, la vam arribar a insultar per el face, i la nena tonta li va enviar a la tutora i avui ja e tingut la 2a entrevista amb la tutora per aixo, per culpa seva, man tret de delegada i casi em posen un full d'incidencies,asta ma dit que quan toni a pasar algu semblan me posara el full! estic farta de ma vida! Asobre ara tots els d'eso ens odien, apart dels profesos que no saben enviar indirectes(tots els profes ens an comensat a parlar de lo mateix, que en aquesta clase no hi han amics, i qua aixo no pot ser, tenim que convivir.. etc.), tenim unes 300 persones que ens odien per culpa de un ask fals que totom pensa que som nosaltres, en aquell ask no paren de insultar a prsones, i noslatres a la mtat d eles persones no les coneixem! per culpa de tot aixo dema ting una reunio amb el cap d'estudis, el marid de la meva totora! i crec que per tot aixo em vull canviar d'insti igual que les meves amigues perque no suportem aixo! crec que tornare a tallarme! no puc mes! que faig? :C
InterPersonal

Hola! el que t'està passant ara mateix és que estàs rebent les conseqüències d'una mala decisió. Una mala decisió per part teva i les teves amigues el dia que vau decidir insultar aquesta noia pel face. No et queda més remei que aguantar-ho. Estàs arrepentida? El que volen professors i demès és veure en vosaltres un arrepentiment, notar que us adoneu que el vostre comportament no va ser el correcte i per això insisteixen tant en el tema. Ara, si el tema de l'ask no sou vosaltres, teniu tot el dret del món a defensar-vos.
El que jo faria és acceptar la culpa del que si he fet i demanar perdò a qui hagi pogut ferir i després defensar-me de les acusacions falses.
Heu jugat amb foc i us heu cremat, intenteu pensar que faríeu vosaltres si us passes una cosa així. La víctima és aquesta noia, no vosaltres.
Rectificar és de sabis, tots ens podem equivocar, però el més important és adonar-nos-en dels nostres errors i posar-hi remei el més aviat possible.
Una abraçada ben forta!
Marina Marull www.interpersonal.cat