un noi
hola, estic de rollo amb un amic meu que ens agradem mutuament i tal, però tothom es fica en mitj inventant coses i desde aquell dia que li vaig preguntar que si era veritat el que em deien doncs em parla diferent, quedem igual i tot pero vui que torni a ser el mateix de abans. que puc fer?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori!
El que et diré pot ser que et resulti difícil d'aplicar, però creu-me, t'estalviarà molts mals de cap. Has d'intentar que tu i aquest noi sigueu sincers l'un amb l'altre. Intenteu parlar i explicar-vos què sentiu. D'aquesta manera deixaràs de creure el què digui l'altre gent sobre vosaltres! De fet ningú més que vosaltres sap el què teniu!
Pel què fa a la seva reacció, no m'acabes d'explicar què va passar, però segurament ell es va sentir una mica traït i per això ara està diferent. Dóna-li temps i explica-li com et sents, veuràs com mica en mica tot torna a la normalitat.
Una abraçada
www.consultajove.cat