no sé qué fer
Hola, sóc una noia de setze anys i desde fa un cert temps m'estic adonant que tinc un problema, l'envio a psicologia ja que no sé on pot anar, aniré al gra, faig pudor, jo no la sento, però m'adono de que els altres sí, em dutxo cada dia sense falta, i em rento les dents i menjo xiclets gairabé tot el dia per no tenir mal alé, peró la veritat és que no se de qué és, em fa molta vergonya, i necessito ajuda, moltes gràcies.
InterPersonal

Hola guapíssima!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. La veritat és que no hi entenc massa del tema, però si tens els hàbits d'higiene correctes i tot així continues desprenent olor corporal, serà millor que en parlis a casa i busqueu una solució! Ho has comentat a casa teva? Els has demana sincerament a la teva família si fas molta olor?
Tot i així demana hora al teu metge de capçalera i que ell et derivi a l'especialista. D'aquesta manera potser et dóna algunes pautes o algun producte especial i hi trobes solució. I per tractar el mal alè, és millor que consultis al dentista, a veure què et proposa.
Una abraçada!
www.consultajove.cat