Suda de mi!
Hola adolescents.
M'agrada un noi,tothom diu que fem bona parella, que estem fets l'un per l'altre..Peró ell suda de mi,alguna vegada creuem la mirada pero després ell s'envà.Ja us podeu imaginar la meva cara:(
Llavors els seus amics diuen que li agrada una de la meva classe...I si no sóc jo?? Com m'agradaria poder parlar amb ell perque a més a més mai hem parlat...
Ajuda siusplau..
InterPersonal

Hola!!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Em penso que has començat la casa per la teulada... com pots saber si t'agrada un i si esteu fets l'un per l'altre si no heu parlat mai?
Abans de saber qui li agrada a ell, primer intenta saber si realment a tu t'agrada, intenta conèixer-lo, parlar amb ell, agrega'l al facebook i obra alguna conversa i mica en mica aniràs veient si us enteneu o no. No et precipitis! Ves jugant amb això de les mirades i sigues una mica atrevida! Si ell, però, segueix sense reaccionar, i no et fa cas, ja t'estarà donant la seva resposta.
Molts ànims!
www.consultajove.cat