Somnis..molt curiosos
Hola!!
Fa ja força temps vaig tenir un somni super raro. El tio que em mola es liava amb un altre noi que conec de classe, en un parc, davant de tothom. Llavors jo anava caminant per un carrer amb un noi que no se si magrada o no, un que s'assembla a un noi de classe que tambñe crec que m'agrada una mica i una noia de classe. Arribem al final del carrer i la noia puja a una casa fosca i depriment, com tot el carrer, a fer la maleta (és casa seva). Llavors, el noi de la meva classe em diu que li agrada l'altre noi, el que s'assembla a un noi de classe. I es lien.
No és molt raro somiar això??? Què vol dir???????? Més o menys, he explicat la idea general del somni, algun detallet m'hauré deixat...
Merci!
InterPersonal

Hola Anonimaa! No, no és estrany somiar això. Ni això ni el que sigui, el món dels somnis es regeix per la llibertat total del nostre inconscient.
No et preocupis, a vegades els somnis semblen molt reals i ens deixen astorats uns quants dies, sobretot quan les històries ens sorprenen més, però no li busquis tres peus al gat, ja que no solen tenir una explicació raonable. La majoria de vegades el que fa el nostre cervell és utilitzar records propis i als combinar-los, el resultat sol ser sorprenent, però ni són profètics ni res d'això.
Estigues tranquil·la, els somnis són simplemnt somnis!
Marina Marull www.interpersonal.cat