La deseosa muerte
Donc's bueno m'ha costat molt escriure aixó per que trobo que per la meva edat no es gaire normal, fa molts dies que sumio en que em moro, tinc un somni super bunic però sempre s'acave que em moro. Significa algo?
anonimat sisplau.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Segurament el què significa és que hi penses molt. Tan sigui perquè hi penses durant el dia, o perquè dónes voltes al somni que has tingut.
El nostre cervell utilitzar els somnis per processar tota la informació que ha rebut durant el dia (per això ens recomanen que haguem dormit abans d'anar a un examen, per poder consolidar el què hem estudiat al dia abans). Així que si durant el dia estàs preocupat perquè somnies amb la mort, és normal que durant la nit hi somnies.
No et preocupis! Deixa de donar-hi importància i veuràs com deixaràs de somniar amb la mort. ;)
Una abraçada
www.consultajove.cat