inmadura????
hola!
La veritat és que hi ha una cosa que em "molesta" fa uns mesos. A la meva classe tothom ja parla de beure alcohol i perdre la virginitat…Jo abans pensava que era una "atrasada" per no haver begut mai, però ara penso que soc una inmadura per no haver-me liat i per no anar a perdre la virginitat… soc una retardada o què? puff nose, m'afecta que tothom faci coses així i jo no…
Per una altra banda crec que els que parlen tant no faran res del que diuen, perquè no s'atreviran!
Nosee.. si em poguessiu dir si soc atrasadeta o si els demés només s'estàn fent els "guays"?? només tenim 13 anys!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Crec que tu mateixa ja t'estàs responent la pregunta. Et felicito per qüestionar-te tot això!
Sí que és veritat que tots tenim ritmes diferents, però el que està clar és que hem de fer les coses quan cadascú ho decideixi, i no perquè ho fa tota la resta, oi?
Tu continua així, al teu ritme i fent les coses que et vinguin de gust (sempre dins la legalitat, eh) i sobretot quan et vinguin de gust. No pateixis que no quedaràs enrere de res! i segurament ho viuràs molt millor i més intensament com més ho hagis pensat.
Una abraçada
www.consultajove.cat