no vull perdre'l
bueno doncs soc una noia i un noi abans m'estimava i jo com tonta el vaig deixar escapar i pensant que encara sentia coses per mi doncs em vaig tornar a enamorar i ho he parlat amb ell i ell esta molt pillat d'una altre. No vull deixar de mantenir el contacte amb ell perque m'estima molt com amiga i amb aixo ho pasa molt malament. Com puc oblidarlo? Si es deixant de parlar amb ell com s'ho puc dir? Gracies
InterPersonal

Hola anonima69! Si estàs tan enamorada d'ell i ell de tu no és molt difícil que puguis ser amiga seva sense patir... ho passaràs malament perquè tu vols alguna cosa més que una amistat i ell no, i això és commplicat. No és que hagis de deixar de parlar amb ell ni res d'això però si que t'hauries de protegir una mica. Sigues sincera amb ell explicant-li el que sents, i demana-li que no et parli de qui li agrada i aquestes coses, perquè segur que a tu et fan mal. Podeu ser amics, però no podeu ser íntims.
Intenta quedar amb altra gent, fer coses, divertir-te i no tanquis la porta a conèixer algú altre, has de tirar endavant com sigui!
Molts petons!
Marina Marull www.interpersonal.cat