Que faig ?
Hola ,fa poc m' ha deixat el meu novio portava 1 any de realcio amb ell , abans de comensar a sortir erem molt amics i vam decidir fer el pas pero esque ara ell m' ha dit que ja no sent el mateix per mi que som molt joves, i que ara el que vol es esta sol. Jo la veritat esque no m' ho estic passant gaire be , estic molt unida amb la meva familia que el que fa es intentarme donar consells . I esque a la seva familia (novio) tambe ja que els pares son molt amics i per mi la seva familia son com si fosin la meva segona familia , ara sempre em truca tothom per veure com estic ... pero ell no ell s' ha oblidat de mi .
Despres de deixaro no em va dir res mes , vaig se jo que li vaig enviar un missatge per veure com estava i ell ni es va interessar per mi . Crec que despres de una relacio tan llarga es el minim que es pot fer, pero segons el que ell ha dit a la seva familia esque no em parla per no ferme mal perque m'en oblidi ,que despres hi podra haver una molt bona amistat , pero jo crec que preguntar com estic o algu per l' estil no costa res.
Nececito que em donguis algun consell per oblidarlo ja que amb les meves amigues no m' hi parlo ja que ens vam enfadar, vaig de classe al cole i etc. vaig intentaro arreclar pero res sisuplau neccecito que les coses em vagin millor o algu per l' estil em sento sola i neccecito carinyo. Algun consell ?
Gracies :)
InterPersonal

Hola
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Aquestes situacions són molt doloroses i més quan tu el continues estimant.
Pel què fa al teu exnovio, ara mateix no pots fer res. Tu ja has intentat parlar amb ell i ara ell prefereix posar distància. Li has de respectar, és la seva manera de portar la ruptura. Entenc que tu necessitis saber que ell encara es preocupa per tu, que t'ho mereixes. Però ara has de fer-te a la idea que ell ha decidit que no vol seguir la relació.
Pel què fa a la família... sigues sincera, tant amb la teva com amb la d'ell. Si a vegades diuen alguna cosa que no t'ajuda, fes-ho saber. Demana el teu espai si el necessites i també que et facin mimitos. La teva família t'estima i està al teu costat (aprofita-ho).
Finalment, per oblidar-lo, serà qüestió que intentis recuperar algunes amistats o fer-ne de noves. Si us vau enfadar, estic segura que ja els hi ha passat, torna a parlar-hi, a veure com reaccionen! Procura fer coses que t'agradin, marca't petits objectius, fes plans amb amics o amb la família... al llarg del dia procura dir dues coses que t'hagin agradat o fet feliç. Veuràs com a poc a poc aquesta tristesa que sents ara anirà desapareixent.
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat