problemes
Hola! Mira primer t'explico com estan les coses. Faig 3r i aquest curs passat i estiu he perdut a les 3 amigues del meu curs amb qui més em feia durant els 2 primers anys perque es van enfadar amb unes altres d'un curs menys. Sincerament no me n'arrepenteixo perque em tractaven malament i ara amb les 6 amigues de tercer estic molt millor. Però a 3r no es que no tinga a ningú, tinc a bastanta gent però em faig amb ells si són pocs, quan som allà tothom a les excursions no tinc amb qui anar. Jo vull anar a una excurció que farem però no tinc cap colla, a totes les colles hi ha gent que em cau malament o algo... l'excurció aquesta és al març però portem ja dos mesos i no tinc colla, o sigui a classe estic genial i tal però fora ja no.. a més tinc baixa autoestima. Què puc fer per anar amb gent del meu curs?
InterPersonal

Hola noia98! Sóc la Marina, psicòloga a InterPersonal a Vic. No sé si he acabat d'entendre el que m'expliques... dius que tens amigues però que no vindran amb tu a l'excursió? Bé, pel que jo entenc tens d'ara fins al març per fer amics nous per l'excursió, no? Doncs vinga, no perdis temps! Segur que coneixeras gent nova amb qui fer-te! i segur que t'hi sentiràs la mar de bé! Demana a les teves amigues que et presentin gent, segur que elles coneixen algú que tu no. Interessa't per saber qui anirà a l'excursió amb tu i fes mans i mànigues per guanyar-te'l. N'estic segura que no serà tan difícil.
Vinga, ja veuràs que l'excursió anirà super bé!
Marina Marull www.interpersonal.cat