URGENTTTT!!!!
Hola,hem dic Andrea i tinc 12 anys,porto 1 any i mig al hospital,perq soc anorexica i estic farta de q hem fagin menjar i q m' ajgin d'acmpanyar fins i tot per pixar!!!
El cas esq n'estic farta i no se com poder sortirme d'aquesta perq acaba de pasar una gran depresió i ara hem torna,no se com sortirmen d'aquesta... :(
Gràcies!!
InterPersonal

Hola Andrea,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot et dono les gràcies per compartir la teva situació. Sé que no és una situació fàcil i segurament no passes pel teu millor moment.
L'únic que et puc dir és que la manera de sortir-te'n és que tu estiguis bé! No crec que agradi a ningú que estiguis a l'hospital i que la teva família es mor de ganes de tenir-te a casa, però ara el millor per tu és que et quedis aquí.
Dius que tornes a sentir-te trista, ho has parlat amb el psicòleg? Ho has dit els metges? Ja deus saber que la sinceritat és la clau en aquesta situació. Parla amb els metges, amb els psicòlegs, amb els infermers... deixa't cuidar i fes els esforços necessaris per estar bé!
Jo t'envio una pregunta: On vols estar d'aquí a 3 anys, quan en tinguis 15? Què t'agradaria estar fent?
Pensa-ho bé i posa tota la teva energia en aconseguir-ho!
Una abraçada plena de força
www.consultajove.cat