L'HE CAGADA
Hola, vull ser anònima, l'altre dia vaig arribar a casa borratxa, la meva mare m'ha va preguntar i jo li vaig negar, però més tard vaig vbomitar, alli ja va ser tot un caos, m'ha castigat sense RES havia de fer un viarge totsola i no el fare segurament... Necessito fer algo per a que la confiança que em tenia la meva mare recuperi.. SOc una noia que treu mitjanament bones notes, soc puntal etc. Crec que la meva mare encara no s'ho creu..AJUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Carai! Quina situació! Suposo que pots entendre que la teva mare deu estar una mica decepcionada, és normal que no s'ho acabi de creure! A cap pare/mare li agrada veure al seu fill borratxo, no creus?
Ara mateix l'únic que pots fer és parlar amb ella i explicar-li com et sents i què va passar. Enten que a la teva mare li costi una mica confiar en tu ara mateix, és possible que no recuperis aquesta confiança de cop, te l'hauràs de tornar a guanyar. Però ja veuràs com mica en mica es tornarà a posar tot al seu lloc! I pel què fa al viatge, doncs dona-li un temps i pacteu quines serien les condicions perquè el puguessis fer... a veure si arribeu a un acord!
Una abraçada
www.consultajove.cat