PARELLA
Tinc una meja i em portu super bé amb ella. El problema és que m'agrada i no se si dir-li o no. Em fa por dir-li perquè puc perdre l'amistat amb ella, potser que ella ja em digui que serem amics i tal però quan em vegi no podra evitar pensar en que m'agrada i ja no actuarà igual. Ella és molt guapa i jo crec que no estic fet per ella ja que soc més lleig.
Volia demanar consell de que he de fer, si dir-li i perdre l'amistat o no dir-li i seguir sent mejos. Sóc molt vergonyos i em fa molt de tall dir-li.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Doncs jo no puc dir-te què has de fer! Tu millor que ningú coneixes com és ella i com ets tu. Abans de dir-li res, primer de tot observa com es comporta ella, si et tira indirectes, si et fa ullets, si s'interessa per tu...
En algun moment hauràs de decidir si t'arrisques a dir-li o no i acceptar les conseqüències. Si li dius pot passar que també senti el mateix que tu i tot vagi fenomenal, o que no senti el mateix però vulgui mantenir l'amistat. I si no li dius, podràs viure amb el neguit de no saber si ella sent el mateix?
T'hauràs de decidir i acceptar el què passi, però abans pots donar-te un temps per veure com reacciona ella cap a tu i potser trobar algunes pistes. Nosaltres des d'aquí no les podem veure!
Molts ànims!
www.consultajove.cat