No el puc oblidar
Hola per setmana santa vaig estar sortin amb un nen que aquest mes fara 15 anys quan jo nomes en tinc 11. Jo a ell ja li agradaa des de feia que li agradava pero li vaig demar jo per sortir. La questio es que des de que vam tallar no em parla quasi i estic molt preucupada a mes a mes no mel puc treure del cap. Si us plau ajudam a olbidar-lo jas no puc mes.
InterPersonal

Hola Mery. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Quan tallem amb algú és normal que tinguem aquesta sensació de buidor, de preocupació, de pèrdua, de que no ens podem treure aquesta persona del cap. Segons com és com si la "idealitzéssim" o la "magnifiquéssim" (li donem més valor o més importància de la que tenia perquè la trobem a faltar). Però això, per sort, va passant mica en mica. Segur que pots fer un munt de coses per passar-t'ho bé i distreure't: escoltar música, mirar una peli, llegir un llibre, sortir amb les amigues, fer algun esport. no et quedis a casa pensant que no l'oblidaràs mai perquè no és cert. I t'ho dic per experiència...je,je,je.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat