Novia
Hola, jo estic sortint amb una noia des de fa sis mesos.
Resulta que estava sortint amb els meus amics al poble i me la vaig trobar liant-se amb una noia a la plaça.
Vaig parlar amb ella i em va dir que era mentida.
Que puc fer?
InterPersonal

Hola Melao.
En primer lloc, la vas veure tu mateix aquell dia a la plaça? o t'ho ha dit algú més?...Estàs segur que era ella?. Evidentment et faig aquestes preguntes perquè abans que res tinguis ben clar el què vas veure. Quan heu parlat, li has dit que l'havies vista tu mateix ? o li has dit que algú l'havia vista?. Entenc perfectament que aquesta situació t'hagi afectat i no sàpigues què fer. Però, sigui el què sigui, crec que has de tornar a parlar del tema amb ella i decidir què faràs sigui una cosa o una altra. És un tema de confiança i de comunicació en la parella.
Endavant. Gràcies per la teva confiança!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat