Novio...
Fa poc vaig començar a sortir amb un nen que és super amic, ell va ser qui em a preguntar per ser novios, al principi jo tania dubtes i li vaig dir que m'ho havia de pensar. Passats dos dies li vaig dir que si peró el problema esque ara que som novios casi quej no ens parllem i aixó no m'agrada gens. que puc fer??
InterPersonal

Hola Laia36. Sóc l'Assumpta.
La veritat és que no és la primera vegada que sento dir això. I tu, per què penses que ha passat això? Potser és que no enteneu de la mateixa manera què vol dir ser nòvios...O potser és per culpa de la vergonya, us fa cosa que la resta de companys se n'assabenti...Què ha canviat en la vostra relació? De vegades les "etiquetes" sobren i no cal posar nom a les coses. Parleu-ne això sí. I potser arribeu a la conclusió tots dos que voleu tornar a ser "superamics".
De totes maneres, espero que la cosa vagi bé.
Gràcies per la teva confiança. Un petó.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat