Estètica
Bones!
Soc una noia de 16 anys i tinc un problema... Des de fa temps que em surten pèls a la cara, aixií a les patilles i una moca el coll, estic preucopada perquè un dia vaig llegir que si tens molts de pels pots tenir cèncer és veritat? I a més no es gaire estètic!
També em surten grans a l'escot i no m'agrada.
Em podeu donar algun cosell siusplau?
Gràcies!!
InterPersonal

Hola Cat.Cat. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
No sé qui et va donar aquesta informació que relaciona tenir pèls amb el càncer...la veritat és que jo no sóc una especialista en el tema, però crec que no té massa sentit. Hi ha dones que tenen/tenim més pèl en zones com les que tu dius (cara, escot, braços, esquena...) i això en principi crec que no té res a veure amb cap criteri de salut o mèdic. Totes maneres, ho pots consultar a Una altra cosa és el tema estètic. I que no t'agradi ho entenc perfectament. Però per això hi ha solucions, no''. En l'actualitat existeixen molts tipus de depilacions. Informa't sobre el tema amb professionals de l'estètica.
Estic segura que trobes la solució.
Gràcies per la teva confiança.Un petó!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat