No se qui soc
Hola, bones desde fa temps estic buscant la forma de trobarme a mi mateix no se quí soc, no tinc personalitat fins fa poc creia ser una persona alternativa, pero ara me donat conte que no, no se qui soc i no se que fer per trobar-me a mi mateix ayuda siusplau.
InterPersonal

Hola Lilljoydegavà. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Això que expliques ens passa a tots i a totes al llarg de la nostra vida, i sobretot a l'adolescència. Aquesta etapa "divertida" però en ocasions una mica complicada, en la que es donen no només canvis a nivell físic sino també en l'aspecte mental, psicològic o personal, com tu li vulguis dir. Per tant, intenta no amoïnar-t'hi massa perquè aquesta sensació de "no saber exactament qui sóc" o amb qui m'identifico...és molt freqüent i alhora normal. I no només a la teva edat. Les persones anem fent canvis al llarg de la nostra vida en la nostra manera de fer, d'actuar, de gustos, interessos...De mica en mica aniràs trobant qui ets, amb quin "paper" et sents més còmode, però de manera natural, sense forçar-te a res.
D'acord?
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat