bergonyaiulleres
HOla, des de petita que porto ulleres i em trovo atractiva pero quan me les he de treure em fa molta bergonya pk potser els nois de la clase ia no em troven atractiva a mes me se marquen una mica les ulleres del davall del ulls i encara em fa mes cosa treureme-les, em vai canviar d'institut i de qui poc m'aure de treure les ulleres al davant dels companys i estic molt nervios i agobiada, em podrieu ajudar??
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Entenc la teva por, però també t'he de dir que a vegades la gent no ens fixem tant en les altres persones. No t'ha passat mai que quan algú es talla els cabells o li treuen els ferros, el veus diferent però no acabes de saber el perquè? Doncs igual! Potser tu et veus molt canvi amb ulleres i sense, però pels altres continues sent tu. No t'amoïnis per això, treu-te les ulleres quan vulguis (o puguis) i porta-les quan les necessitis. Si tu estàs còmode, els altres no notaran la diferència o si la noten els agradaràs igual!
Una abraçada!
www.consultajove.cat