A la classe...
Hola!!! Tinc un problema amb algunes noies de la classe i amb el meu cabell. El problema és que tinc canes per falta de melanina, les tinc des de que vaig néixer, a els nois tan els i fa, fins i tot diuen que em queden bé, però i a una noia de la meva classe i unes companyes seves que estan tot el dia criticant-me per aixó. Apart d'aixó, sempre es fiquen amb el meu "grupillo" de noies i no ens deixen en pau, ens començen a insultar fins que ens cabrejem i ens i tornem (juro que tinc mooolta paciència) i al final la paguem nosaltres. Ja estic farta i no se que fer. Si us plau necessito que m'ajudis, es que ja no se que fer!!! Gràcies!!! ;-)
InterPersonal

Hola anònima!!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per fer servir el consultori!
Primer de tot, ets tu qui ha d'estar bé amb tu mateixa i et felicito per com ho estàs portant! Llavors... jo em pregunto per què els fas tan cas a aquestes noies? Si no són les teves amigues i només volen fer-te mal, hauràs d'ignorar-les i no deixar que t'afectin els seus comentaris. Com a persones a vegades ens hem de protegir de certs comentaris que ens poden fer mal. La millor manera és no reaccionant. Segurament ja els has explicat mil vegades a què és degut, oi? Doncs, deixa-ho estar, no cal contestar, ni enfadar-se.
Si us molesten molt, en comptes de tornar-vos-hi, o de reaccionar, potser és millor que ho expliqueu a algun profe que tingueu confiança i que ell sigui qui prengui les mesures. Ja veuràs com deixaran de molestar-vos. Això sí, llavors no atequeu vosaltres, eh!
Una abraçada valenta!
www.consultajove.cat