AJUDA, URGENT.
Hola, m'agradaria ser anonima.(sento algunes faltes) Bueno el cas es que casi no menjo sà, no m'agrada el peix, no m'agrada la carn, no m'agrada la verdura... Casi no menjo res. He deixat de menjar moltes coses i menjo molts dolços. Em tallo. No em sento bé amb el meu cos... Em peso casi cada dia i estic bastant obsessionada en veure cosos prims. Em fan enveja. També aquest matí he decidit fer exercici a casa. 30 "sentadillas" i 30 abdominals cada dia. Casi cada dia menjo dolços i després em sento malament. Segons internet tinc bulimia no purgativa, pero no sé. No puc dir-li a la meva mare per dos motius: 1 No té diners per pagar un psicóleg o psiquiatra i 2 Que em preguntaria milers de coses i no vull donar explicacions. AJUDA SIUSPLAU, vull saber que tinc. :(
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Em sap greu dir-te això, però ara mateix li has d'explicar a la teva mare. En moments en què no estem bé, hem de poder comptar amb la gent que ens estima i la teva mare et pot ajudar moltíssim!! No jutgis abans d'hora si podrà o no pagar un psicòleg (ja veureu quina solució preneu a casa) i encara menys que et bombardejarà a preguntes: no ho saps, i si li demanis que no ho faci, estic segura que et respectarà.
Has de parar de tallar-te, no en treus res, només fer-te mal a tu mateixa i sentint-te pitjor després.
Si el problema és el menjar, potser hauries d'anar a un especialista que t'orienti una mica sobre com portar una alimentació equilibrada (al consultori d'alimentació et poden ajudar) però ja et dic ara que hauràs de començar a menjar una mica més de tot, perquè no pots alimentar-te únicament de pasta i dolços!!
Finalment, algunes companyes ja ho han comentat, però això dels autodiagnòstics no acaba de ser gaire recomanable. Val més que, si tenim por de patir alguna malaltia, visitem a l'especialista corresponent i ells ens orientarà millor
Molts ànims! Una abraçada!!
www.consultajove.cat