pf
Hola Elena tinc un problema.Els meus pares estan separats fara 3 anys i me mare ara te novio.S'ha kedat enbaraçada i ens hem de mudar.Jo al novio de me mare no l'aguanto sempre ens estem barellant per tot tan amb me mare com amb ell.Sempre hem diu que el meu pare es un mal pare i coses aixi,jo crec que me mare no s'adona que de vegades ell es pensa que jo soc la seva filla.Jo vuy anar a viure amb els meus avis perque se que estare molt millor pero no hem deixen
Jo flipo crek k volen que jo ho passi malament o algo,saben que amb els meus avis estare molt millor pero ells diuen que no.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Entenc que sentis que no t'entenen, però dubto molt que ells vulguin que tu t'ho passis malament. Estic convençuda que la teva mare vol el millor per tu i que creu que el millor és que estiguis amb ella.
Pel què fa a la relació amb el novio de la teva mare... potser hi hauràs de parlar. Asseu-los a tots dos (també a la teva mare) i explica'ls que no t'agrada que critiquin el teu pare. Intenta pactar amb ells algunes coses per així evitar o disminuir les discussions.
Per últim, com que difícilment et deixaran anar a casa els teus avis, per què no proves de tenir més bon rotllo a casa? Aprofita que us mudeu de casa i decora la teva habitació i també la del teu futur germà o germana. Segurament si veuen que tu tens ganes de portar-te bé amb ells, ells també cediran en algunes coses. Tot és qüestió de pactar i arribar a acords amb la convivència amb la família.
Molts ànims, segur que anirà bé!
www.consultajove.cat