que puc fer???
Ja fa temps que m'agrada una noia de la meva classe. Sóc una persona molt timida. Hem parlat diverses vegades per whatsapp primer obria jo pero ultimament m'ha obert ella uns quants cops. Normalment parlem dels nostres gustos l'institut... pero no entrem en terreny personal. Ara no se si obrirla mes jo, ja que no vull semplar deseperat o cansino. I el mes important no se si li agrado. que puc fer?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
A veure si ho entenc... tu l'has obert algunes vegades i després ha començat a obrir-te ella, no? Doncs fantàstic!! Això vol dir que a ella també li agrada parlar amb tu. Ara el que no pots fer és que sigui ella la que sempre obri, no creus? Ha de ser una cosa recíproca, perquè sinó pots córrer el risc que ella pensi que és ella la pesada i deixi de parlar amb tu.
I per saber si li agrades o no.... ho hauràs d'anar descobrint! Aneu parlant, ves-la coneixent, interessa't per les seves aficions, pels seus gustos musicals, per les sèries que li agraden... i a poc a poc aniràs veient si ella també té aquest interès per tu. Pensa que jugar amb les indirectes és el més divertit del flirteig, aprofita i passa-t'ho bé! No deixis que la timidesa aparegui i sigues una mica atrevit!
Una abraçada
www.consultajove.cat