ESTIC ENAMORADA I NO M'HI HE PARLAT MAI!
Bon dia adolescents.cat!
Primer de tot, dir-vos que sort en tenim els adolescents de que hagueu fet aquesta pàgina, encanta a tothom!
Doncs resulta que tinc un problema bastant tonto... M'ENCANTA UN TIO, però no el conec! Resulta que és dos anys més gran que jo, però a repetit. Va al meu institut, no és guapíssim però està bé. És molt divertit amb la gent que coneix. Jo no m'hi he parlat mai, aquest és el problema. De hobbies juga a futbol i ja està (com la majoria de nens). Pensareu que no puc estar enamorada d'un tio sense coneixe'l... Però creieu-me, sí que es pot! Necessitaria que m'ajudessiu a apropar-me a ell, amb una excusa o algo (no per WhatsApp), i no es que no tinga vergonya (i ell tampoc), es que no es plan de presentar-me al seu davant i dir-li: Hola què tal?, si no ens em parlat mai.
Detall que pot ajudar: la meva cosina va al seu curs i són amics. Però no em cau bé perquè és molt "pijeta" que és creu superior, i a més , si li expliqués que el vull conéixer ho explicaria a tothom.
Siusplau, ajudeu-me!
(pensareu que és una cosa molt estúpida, i per vosaltres parlar per aquí deu ser com parlar amb uns ordinadors amb gent que és com si no existís, com si no tingués cor, però que els heu de contestar. Sé que no us podeu imaginar com sòc. Ja us dic que semblo una bleda per com descric el missatge. Però la veritat és que tinc el meu caràcter, i ningú del meu curs es podria estar imaginant que això ho he escrit jo. Sóc bastant guapeta, tinc bon cos, però no tinc gaire pit...) He dedicat això a descriure'm una mica, així em coneixeu més i podreu pensar com ajudar-me.
Petonets! I gràcies!
InterPersonal

Holaholita! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs anem a veure què et podem recomenar. Està bé que et plantegis un cara a cara i no començar pel watsupp. Potser et sembla estrany acostar-t'hi de cop i volta, però apareixeran maneres que podràs aprofitar. Ja veuràs fixa-t'hi i veuràs quines situacions aparèixen. Pots no explicar-li a la teva cosina, però si teniu més o menys la mateixa edat i coincidiu a llocs similars, segurament poden aparìxer moments que puguis aproximar-te a ell. Vés observant i mostrant senyals d'atenció cap a ell: saluda'l, somriu, etc... i així pots anar-'thi aproximant. Endavant ! i moltíssimes gràcies per la teva confiança en la teva consulta i en que adolescents.cat us pugui ser tan útil!! Nosaltres també tenim moltes ganes de donar-vos un cop de mà!!una abraçada! Eli Aulet www.interpersonal.cat